دانلود آهنگ جدید کامیار عاشق میمونم [RB:Rozblog_Dynamic_Code] [RB:Rozblog_Js] تغییر لوگو

دانلود آهنگ جدید کامیار عاشق میمونم

تبلیغات زیر هدر
محل تبلیغات محل تبلیغات

دانلود آهنگ جدید کامیار عاشق میمونم

نویسنده : ، موضوع : کامیار , , پنج شنبه 24 مهر 1393 , 21:55 ارسال شده , 821 بازدید

دانلود آهنگ جدید کامیار عاشق میمونم

 

آهنگ با کیفیت 320

آهنگ با کیفیت 128

متن آهنگ جدید کامیار عاشق میمونم

هر جا باشی دنبالت میگرده چشمایه من میدونی عشقت شده تمومه دنیایه من

عاشق شدم میخوام که تو باشی بدجوری بسته شدی به نفسم

عاشق میمونم تا همیشه

تا ته دنیا عشق من کم نمیشه

عاشق میمونم تا همیشه تا ته دنیا عشق من کم نمیشه

شعر آهنگ جدید کامیار عاشق میمونم

صاف و سادست اما فوق العادست دنیایه تو تو جونه منی تنها نذار این دیوونه رو

عشقمو بردار تو قلب نگه دار اگه تو دوسم داری به روت بیار

عاشق میمونم تا همیشه

تا ته دنیا عشق من کم نمیشه

عاشق میمونم تا همیشه تا ته دنیا عشق من کم نمیشه

عاشق میمونم تا همیشه

تا ته دنیا عشق من کم نمیشه

عاشق میمونم تا همیشه تا ته دنیا عشق من کم نمیشه

 

 

 
 

تبلیغات 468 در ادامه مطلب زیر پست محل تبلیغات
درباره نویسنده
آواتار نویسنده

درباره نویسنده :

توضیحی درباره نویسنده سایت

مطالب مرتبط

دانلود آهنگ جدید کامیار عاشق میمونم

دانلود آهنگ جدید کامیار عاشق میمونم

نمایش کلیه نظرات
نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:


تمامی حقوق متعلق به همین سایت میباشد و کپی برداری از مطالب با ذکر منبع مجاز میباشد .
طراحی توسط موزیک تم مترجم